19 Aralık 2013 Perşembe

HÜRRİYET E-GAZETE İÇİN ÖNERİM

"e-gazetenize yılda 227 tl tasarruf için abone oldum.

1. ) laptop kullanıyorum.
sayfayı küçük formatta okuyamıyorum, büyütmem gerekiyor.

sayfayı okumak için büyüttüğümde kaydırmalar yapmam gerekiyor. 40 sayfalık gazete için bunun ne kadar fazla olacağı müşteri için düşünülüp çözüm bulunmalıydı... 

Her sayfa için önce küçük sonra büyük vakit kaybettiriyor...

http://t24.com.tr/basin adresinde pratik bir işleyiş var. Acilen uygulamanızı önemle rica edebilir miyim?

bu adresi yazdıktan sonra hürriyet'i seçin lütfen (tıklayınız)

işte ne güzel mouse ile aşağı yukarı kaydırabiliyorsunuz.

sizdeki uygulamada imleç ile kaydırabiliyorsunuz fakat sayfayı bütün olarak göremiyorsunuz, ortadan kesiliyor.

T24'te sağda oku tıklayıp diğer gazeteye nasıl kolaylıkla geçiliyorsa sizde de diğer sayfaya böyle kolaylıkla geçebilmeli.

2) arşiv sadece 1 aylık mı? 1 yıllık diye biliyordum...

3) Kupür veya sayfayı masaüstümüze kaydetme imkanı, en fazla mesela günlük 10 sayfa için mümkün olmalı.

4) eve 3 bilgisayarımız var. Benim aboneliğimle eşim ve kızım da kendi bilgisayarlarından kullanabilirler mi?

Sizin binanızda 18 yıl çalıştım (Milliyet) 13 yıl arşivi yönettim. Kupür arşivinin kişisel hayat için önemini bilirim:))

Yukarıdaki 3 maddede ne demek istediğimi anlatamadıysam, binanıza gelip anlatmak isterim. Çünkü mevcut arayüz bana çok vakit kaybettirir...

İyi çalışmalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder