19 Aralık 2013 Perşembe

ŞEYTAN AYRINTIDA GİZLİDİR

Tasarruf için, aylık 28TL bedelli hattımı  12 TL 250 dakika süreli hatta geçen hafta taşıdım.

Telefon açıp "ben bunu kullanamıyorum" dedim, "Ayarlara girin şebeke ayarlarını yapın" dediler.

Bu sabah operatör bayisini aradım "Ayarları telefonla biz yaptıramayız, teknik bir iştir, bir telefon servisine gidin" dediler. 

Dediklerini yaptım.

Bana "sim kartı taktınız mı?" demesinler mi...

Operatörümü değiştirirken bana bunu demeleri gerekirdi.

1 şunu yapın

2 bunu yapın diye.

Ayrıca bunların üzerinde yazılı olduğu bir kağıt vermeleri gerekirdi.

Bu ve buna benzer süreçleri olan satıcılara önemle duyurulur... Müşterinin ürünüze ilişkin adımları 1, 2, 3... şeklinde yazılı olan uyarı kağıtları veriniz...

Sim kartın küçük zarfına baktım, üzerinde 1 şunu yapın, 2 bunu yapın şeklinde bir not yoktu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder